Nood neemt toe toe terwijl de hulp afneemt!

Aan het begin van de oorlog werd er erg veel hulp geboden aan Oekraïne. Ook wij hebben dit met dankbaarheid mogen merken, naar aanleiding van onze vorige oproep.

Nu de oorlog echter al 3 maanden duurt krijgen we van onze Roemeense partners alarmerende berichten. Bij het brengen van hulpgoederen en voedsel in Oekraine, o.a. in Charkov, zien ze dat de vraag om hulp alleen nog maar groeit. De hulp en donaties nemen echter af. Er komt minder geld binnen om voedsel te kopen terwijl er juist meer nodig is en dit voorlopig ook zo zal blijven.

Helpt u ons om hen (opnieuw) te helpen? U kunt doneren via onze donatie-pagina of door uw uw gift over te maken op ons rek. nr. NL30INGB0670471046 t.n.v. Stichting Draagt Elkanders Lasten te Ridderkerk o.v.v. Oekraine.

Hartelijk dank!