Partners

Als stichting werken wij samen met verschillende organisaties en bedrijven. Op deze pagina vind u een overzicht van al deze partners.

Gereformeerde Bijbelstichting (GBS)

De GBS voorziet ons kosteloos van Roemeense en Russische Bijbels. Dankzij deze stichting kunnen vele Roemenen en Moldaven over een eigen Bijbel beschikken. Lees ook onze Evangelisatie pagina.

De Kandelaar

Deze Christelijke boekwinkel geeft maandelijks een financiele bijdrage. Dit geld besteden wij aan evangelistatiemateriaal.

Christelijk Platform Oost-Europa (CPOE)

Sinds 2019 zijn wij deelnemer van de CPOE. Het doel van dit platform is om de samenwerking tussen organisaties hier en in de landen in Centraal- en Oost-Europa te verbeteren.

Promoldavië

Promoldavië is een bedrijf die tot doel heeft producten uit Moldavië te promoten. Stichting Draagt Elkanders Lasten verkoopt producten van deze onderneming, waarbij een gedeelte van de winst bedoeld is voor hulp in Roemenië en Moldavië.

Commissie Hulp Roemenië & Moldavië (CHR&M)

De CHR&M verleent al langere tijd hulp in West-Roemenië door middel van werkvakanties. Sinds 2019 zijn zij via onze stichting ook betrokken geraakt bij Moldavië. Sinds die tijd ondersteunen zij projecten in Niorcani, lees hierover meer op onze pagina over Moldavië.

Verdere contacten

Incidenteel zijn er contacten met verschillen organisaties die ook hulp verlenen in Roemenië en Moldavië zoals: Hulp Oost Europa te Barneveld, Stichting Livingstone te Amersfoort en Movu Moldova te Waspik