Oranje Tompoucen voor het goede doel

Heeft u geen zin om op Koningsdag lang in de rij te staan voor de traditionele oranje Tompoucen? Dan kunt u ook dit jaar  uw Oranje Tompoucen voor Koningsdag  bestellen bij ons. We doen dit in samenwerking met Stichting Tabitha

De tompoucen worden voor koningsdag vers gemaakt door Bakkerij Voordijk te Ridderkerk. De kosten zijn €4,95 per 2 stuks, en de winst gaat rechtstreeks naar de hulpverlening in Roemenië en Moldavië en Oekraïne.

U mag er zoveel bestellen als u wilt(of het nu maar 2 is of 100!) maar alleen in  even   aantallen. Tussen 9.00 - 10.00 uur kunt u ze op 27 april afhalen en betalen (pinnen is mogelijk) bij gebouw Obadja, Schepenstraat 4  te Ridderkerk.

We zien graag uw bestelling tegemoet voor uiterlijk zaterdag 20 april.  Per mail door te geven aan: bestellen@stichting-tabitha.com. Let op: de bestelling is pas definitief als u een bevestiging heeft ontvangen. Telefonisch kan via Roelie Gouweloos 0180-412698 of mevr. J.C. van Beuzekom 0180- 424201.