Jaarverslag 2017

3.500 kilometer, een nieuwe website en opnieuw uw hulp

Ook dit jaar kunnen wij terugkijken op een door God gezegend jaar. Aan het begin van elk jaar is het weer afwachten wat het komende jaar gaat brengen voor de stichting. Wij zijn zo afhankelijk van allerlei factoren, denk hierbij aan de benodigde bestuursleden (dit jaar twee nieuwe leden mogen verwelkomen en afscheid genomen van Cees), deelname aan activiteiten, goederen voor de transporten, vergunningen voor onze acties en natuurlijk de onmisbare donaties.
In 2017 hebben wij op alle fronten Gods hulp mogen ervaren. Naast Hem danken wij allen die hun bijdrage hebben geleverd aan een beter leven voor onze medemens in Roemenië en Moldavië.

Lees hier het volledige jaarverslag.