Fietsen voor kinderen

Op DV. 1 juni, de internationale dag van het kind, hoopt Laurentiu Mariniuc, de 56 jarige sociaal werker bij Pentru Tine, een sponsortocht te gaan ondernemen van Botosani naar Boekarest.

Dit is een afstand van maar liefst 445 km! En alsof die uitdaging niet groot genoeg is, wordt deze hele afstand ook nog eens in 24 uur gefietst.

De opbrengst van deze actie gaat volledig naar de kinderopvang van Pentru Tine waar wij al 10 jaar mee samenwerken en steun mogen bieden.

We roepen iedereen op dit unieke Roemeense initiatief te steunen, al is het maar met en klein bedrag.

U kunt doneren via iDeal (selecteer als doel 'fietsactie'), of maak uw donatie over naar NL30INGB0670471046 t.n.v. Stichting Draagt Elkanders Lasten te Ridderkerk o.v.v. Fiets.

We hopen een mooi bedrag te kunnen bijdragen.