Chocolade-actie voor kinderhulp in Roemenië en Moldavië

Als stichting zien wij erg veel armoede en leed in Roemenië en Moldavië. Dit doet extra pijn wanneer er kinderen bij betrokken zijn. Op verschillende manieren bieden wij deze kinderen een helpende hand, o.a. door ons kindersponsoringsprogramma én het steunen van de Roemeense stichting 'Pentru Tine'.

Om geld op te halen voor deze kinderen hebben wij al een aantal keer een chocolade-actie georganiseerd in samenwerking met chocoaldeatelier 'Van Noppen'.

De opbrengst van deze actie gaat naar kinderhulp in Roemenië en Moldavië. Kijk snel hieronder welke overheerlijke producten u kunt bestellen!

Bestelopties chocolade-actie

Reep chocolade (200 gram)
  • Wit

Prijs €3,50

Reep studentenhaver (met noten en rozijnen

Prijs €3,75

Ronde plak met hazelnoten
  • Wit

Prijs €3,75

Doosje bonbons
  • 150 gram, Prijs €5,50
  • 250 gram, Prijs €7,50

Slagroomtruffels
- 250 gram

Prijs €6,50

Heeft u uw keuze kunnen maken of heeft u vragen? Neem dan contact met ons op.