Kindersponsoring

Help een kind in Roemenië voor € 10,- per maand!
De financiële problemen worden in Roemenië door de economische crisis steeds groter en groter. Daardoor is het voor Ecce Homo een probleem om de kindertehuizen in stand te houden. Om te helpen voorkomen dat de kinderen op straat komen te staan, doen we een beroep op uw hulp.
Door middel van het project ‘kindersponsoring’ willen we helpen met het onderhoud van de kinderen van twee kindertehuizen (‘A-Mic’ en ‘La Noi’). Voor de 31 kinderen die hier verblijven, vragen we sponsors om voor € 10,- per maand een kind voor hun rekening te willen nemen. Bij inschrijving ontvangt u een rapport met foto en de geschiedenis van het kind. Mochten alle kinderen reeds gesponsord worden, dan kunt u voor hetzelfde maandelijkse bedrag meehelpen om deze kindertehuizen te ondersteunen. Help deze kinderen voor het kleine bedrag van € 10,- per maand!

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met onze coördinator kindersponsoring door het onderstaande formulier in te vullen.