Evangelisatie

Als stichting komen wij veel in aanraking met armoede, in zowel Roemenië en Moldavië. De nood strekt echter verder dan alleen lichamelijke en maatschappelijk nood. Wanneer er voedselpakketten worden uitgedeeld en hulpverlening wordt geboden zien we de situaties van deze mensen vaak wel verbeteren. Maar wanneer het Evangelie met deze mensen gedeeld wordt dan zien we de mensen zélf veranderen. Het delen van het Evangelie gebeurt met name door de sociaalwerkers die (dankzij gezinssporing) bij deze mensen langsgaan.

Via de Gereformeerde Bijbel Stichting (GBS) krijgen wij kosteloos Roemeense en Russische Bijbels die onder de gezinnen verspreid worden. Van boekhandel ‘De Kandelaar’ uit Ridderkerk krijgen wij een maandelijkse bijdrage, dit wordt gebruikt voor de aanschaf van evangelisatiemateriaal. Op deze manier zijn al vele honderden mensen uit Roemenië en Moldavië (voor het eerst) in aanraking gekomen met de genade van God.

Mensen krijgen hierdoor niet alleen hoop in dit leven, maar ook voor het eeuwige leven door Jezus na te volgen en hun vertrouwen op Hem te stellen.

Bid u mee voor zegen op dit werk?