Extra gift vanwege Corona

Veel van onze activiteiten zijn afgelast vanwege Corona. Denkt u aan ons met een extra gift?

Zoekt u invulling voor een verenigingsmiddag/avond, ouderenavond of welke bijeenkomst ook.
Wij zijn in staat om een maximaal 2 uur durende invulling te verzorgen door middel van film, foto’s met het verhaal van jarenlange hulpverlening aan de allerarmsten.
Voor afspraken neemt u contact op met de voorzitter.

Voorspoedig transport

Deze maand heeft er weer een transport plaatsgevonden. Op donderdag 25 februari is met hulp van vele vrijwilligers de vrachtwagen volgeladen. Dit keer met een extra bijzondere lading, er zijn zo’n 250 perenbomen meegegaan in de vrachtwagen, evenals veel zaden voor een speciaal project. Na het laden (net op tijd voor de avondklok) zag de loods er weer heerlijk ‘opgeruimd’ uit en is er weer volop de ruimte voor het inzamelen van kleding.

Op maandag 1 maart, om 00:30, is de vrachtwagen van ‘Verhoeven Transport Ridderkerk’ vertrokken richting Botosani. Na een hele voorspoedige rit is de vrachtwagen op 2 maart ‘s avonds aangekomen waarna de vrachtwagen op 3 maart is gelost. We zijn ‘Verhoeven Transport Ridderkerk’ erg dankbaar voor het volledig voor hun rekening (ook financieel) nemen van dit transport.