Uw hulp is dringend nodig. Steun onze  voedselactie.

Taartenworkshop

Op zaterdag 18 november is er een taartenworkshop geweest in verenigingsgebouw Obadja te Ridderkerk. Bestuurslid Roelie had banketbakker Peter Gouweloos van Create Your Cake benaderd om een workshop te geven waarvan de opbrengst voor de hulp in Roemenië en Moldavië zou zijn. Omdat Peter in oktober dit jaar zelf nog mee geweest is met een reis, kon hij uiteraard geen nee zeggen.
Na een uitleg van de banketbakker gingen de bijna 20 deelnemers aan de slag om een mooie marsepeintaart te maken. De één nog creatiever dan de ander maar iedereen was er voor één doel, namelijk het steunen van de stichting. Met hun bijdrage is er € 140,- opgehaald. We bedanken Peter voor het delen van zijn kennis en de deelnemers voor hun komst. Foto’s van de workshop zijn te vinden op de facebookpagina van de stichting.