Uw hulp is dringend nodig. Steun onze  voedselactie.

Simon is weer thuis

Het doel van de fietstocht van Simon was naast een leuke vakantie zo veel mogelijk geld ophalen voor voor hulp aan kinderen in Roemenië. Simon was in contact gekomen met Stichting Draagt Elkanders Lasten te Ridderkerk die een drietal kinderopvangprojecten steunt. Het gaat om A mic en La Noi in Cluj Napoca en Pentru Tine in Botosani. Vanaf half mei werden bedrijven, winkeliers en particulieren benaderd om hun bijdrage hieraan te leveren.
Van meet af aan was er veel enthousiasme voor het sympathieke idee van Simon. De eerste giften kwamen binnen. De doelstelling was om € 1,- per gefietste kilometer op te halen. Al snel moest dit worden bijgesteld naar € 2,-.
Bij vertrek op 10 juli stond de thermometer al op ruim € 6200,-. Ook tijdens de vijf weken durende tocht bleef het geld binnen komen op de rekening van Draagt Elkanders Lasten.
Na thuiskomst kon Simon worden verrast met het uiteindelijke bedrag dat zijn geweldig sympathiek actie heeft opgeleverd: € 9240,50!.

Alle sponsors en particuliere gevers worden door Simon, namens Stichting Draagt Elkanders Lasten, enorm bedankt voor hun bijdrage voor hulp aan Roemeense kinderen.