Uw hulp is dringend nodig. Steun onze  voedselactie.

Geslaagde Informatieavond (16 januari)

Op dinsdag 16 januari heeft de, inmiddels traditionele, informatie avond plaats gevonden n.a.v. de reis van oktober 2017 jl.

In de zaal 'de Blauwkaai' van de Riederborgh kwamen ruim 60 belangstellenden bijelkaar om de reis mee te beleven. De avond begon met een presentatie van Simon Koster, die in de zomer van 2017 een fietstocht gedaan heeft en daarmee geld op heeft gehaald voor de stichting. Aansluitend is er een foto presentatie van de reis getoond, door bestuurslid Roelie.

Na de pauze hebben we genoten van de reisfilm, gemaakt door Peter Gouweloos. Het was een film met indrukwekkende beelden waarbij weinig uitleg nodig was.

Aan het einde van de avond was er een collecte en de verkooptafel. Daarmee was de totale opbrengst € 641.50,-. Dit alles maakt dat wij dankbaar terugkijken op een geslaagde avond.

Tot de volgende keer?