Extra gift vanwege Corona

Veel van onze activiteiten zijn afgelast vanwege Corona. Denkt u aan ons met een extra gift?

500 kleurrijke dekens voor Roemenië en Moldavië

Op zaterdag 6 oktober zijn twee van onze leden al vroeg uit de veren gegaan om vanuit Ridderkerk op tijd in Leeuwarden te komen. Het doel van deze reis? Als stichting kregen wij de tip dat er gehaakte dekens werden weggegeven. Voor een wereldrecord zijn er over de hele wereld dekens gehaakt, die vervolgens in Leeuwarden aanelkaar zijn gemaakt vanwege een wereldrecord. Uiteindelijk zijn er maar liefst 10.820 dekens gehaakt in 4 jaar tijd in 50 verschillende landen!

Een groot aantal hiervan is beschikbaar gesteld voor goede doelen. Uiteindelijk bleek dat wij maar liefst 500 dekens mochten meenemen! Met een wagen volgeladen met kleurrijke dekens zijn we weer veilig bij de loods aangekomen. Bij een volgende transport hopen wij deze dekens te versturen, zodat ze onze noodlijdende vrienden in Roemenië en Moldavië warm, kunnen worden houden.

Geniet van de foto's!